Stall VIP-Win´s

Idag har jag och mina hundar Frans och Frida haft stalltjänst på stall och kennel VIP-Win´s.
 
 
Så mysigt vi har haft det idag jag, Lotta, hundar och hästar :-)
 
 
Frans och Frida tyckte att det var underbart i det fina vädret.
 
 
Galey, Jill och Jo-Jo är med och väger hö till hästarna.
 
 
Biggan visar mig sin fina mage och om 2 veckor kommer valparna, vad spännande :-)
 
 
Här är en bild på Walter den blivande pappan.
 
 
Jo-Jo har en plats i köksfönstret där hon håller full koll på allt, vad sött :-) Biggan är också med.
 
 
Lotta syr så fina lapptäcken och gör lite andra grejer till hundar. Detta fina lapptäcke fick jag ta med mig hem till mina hundar idag.
 
Tack snälla Lotta för denna underbara dag hos er. Så skönt och avslappnande med en lugn dag efter allt jobbande och tack för god mat, fika och det vackra lapptäcket!! Frans ligger och sover på det nu, han gillar det verkligen :-)
 
Här kan ni gå in och kolla på Lottas sida vad som finns att köpa http://www.majalottasallting.n.nu/
 
Mysig lördagskväll och helg!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

En hälsning från Stall VIP-Win´s till dig:
"Utan dig, så hade vi inte hunnit till Glitter & Glamour festen hos mormor och morfar"
En hälsning till Tårtmakeriet från Stall-VIP-Win´s och från mig och Kalle:
"Tårtan var så vacker att man knappt ville skära i den! Den smakade dessutom helt ljuvligt!" Bild på Tårtmakeriets alster finns på bloggadressen ovan..

Kram Lotta

Svar: Tack för att jag fick vara med i stallet och greja igår <3 Det var verkligen en underbar dag hos er igår :-) Tårtan var ju bara såå vacker!! Kram!
Kennel New Born´s

2013-10-13 @ 08:06:11
Postat av: Maja-Lottas

Vad roligt att Frans tyckte om lapptäcket. Hoppas att Frida och Frans får användning för det.

Kram Maja-Lotta

Svar: Tack igen för det vackra lapptäcket!! Det kommer att bli mycket använt, dom gillar det båda :-) Kram!
Kennel New Born´s

2013-10-13 @ 08:09:27
URL: http://majalottasallting.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0