Mys i valplådan

Så äntligen igår har jag och min dotter Annika fått känna och lukta på Frans och Trulsas valpar!!
3 veckor är dom nu och dom kravlar omkring, viftar på svansarna och morrar lite om det är något som  inte passar dom, så gulligt!!



Den pepparfärgade tiken.






Båda tikarna, senapsfärgad och pepparfärgad.



Två av hanarna, senapsfärgad och pepparfärgad.



Dom två senapsfärgade hanarna.



Två hanar, pepparfärgad och senapfärgad.



Och så en senapsfärgad hane.

Det var verkligen roligt att få träffa dom små, dom är verkligen  starka individer redan.
När jag tittar på en valpkull så här så brukar jag kunna välja ut en favorit men det kunde jag inte denna gången, dom är så fina alla!!
Annika tycker mycket om den pepparfärgade tiken Malou, hon är söt!!

Tack Lotta för att vi fick komma och titta på dom små underverken!! Och så gott det var med frallor och varma våfflor efter allt valpmys!! Vi kommer snart igen!!

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag och kväll!!

Trackback
RSS 2.0