VIP-Win´s Hilda

I går den 2 februari fick VIP-Win´s Hilda valpar.


VIP-Win´s Hilda med sina valpar

Hon ser så stolt ut Hilda över sina små Jack Russell Terrier valpar.
Grattis till uppfödarna Helena och Marec Denoch och till Lotta och Kalle som får en ny liten hane till kennel VIP-Win´s!!

Tidiagare har jag skrivit om dom underbara valparna som föddes hos Lotta på kennel VIP-Win´s som jag och min dotter Annika var och tittade på i augusti-08, Hilda är en av dom.
Då var det så att Hildas bror Nisse, vit med svart huvud blev så kär i mig, han bara ville ligga i mitt knä när vi satt där på golvet med alla valparna. Hade jag då varit friskare och piggare hade jag nog tagit med honom hem.


Våran lilla spanare Frida har spanat efter mig idag när jag skulle åka och ta mina prover på morgonen. När jag kom hem var inte Husse hemma och Frida skällde och ville visa mig något i rummet där hon brukar stå på sängen och spana. Oj då den konstgjorda blomman som är i fönstret hade ramlat ner i golvet och gått i många bitar! Hon var så upprörd över det. Det var Frans och Felicia också! Jag fick lugna dom och tala om för dom att det var inte farligt. När Husse kom hem och jag visade vad som hänt så stod Frida bakom dom andra hundarna. Lilla Frida som hon hittar på, det är för att hon spanar som vi inte har någon riktig blomma där.


Idag skiner solen här och det blåser som bara den! Nu kan man se lite av det gröna gräset!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Visst är det roligt att Helena o Marec nu har fått sina efterlängtade valpar!!! Vi ser fram emot en hane som har fått namnet Morris. Jag undrar vilken hund han fått det namnet efter?? En som jag håller mycket kär...



Kram Lotta

2011-02-03 @ 15:58:26
URL: http://vipwins.com
Postat av: Spanaren55

Men så kär man blir i Hilda och hennes valpar hjärta er. Men eran Frida är väl ändå för härlig gapskratt. Pussa dem alla på nosen i från mig och Odi /kram

2011-02-04 @ 08:04:24
URL: http://spanaren55.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta

Vad mysigt med valpar...Jag är redan valpsjuk igen hi hi

Jag hoppas snön ger vika helt snart så man kan börja gå normalt...avskyr dessa isfläckar överallt.

Kram och go helg <3

2011-02-04 @ 11:11:39
URL: http://www.anehammar.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0