Väkommen till min nya blogg

Jag hoppas ni som läst min blogg på zoomin hittar hit! Jag har nu valt att ha min blogg här.
Min snälla dotter Annika har hjälpt mig att komma igång.

Jag och Frans har ju varit på utställning i Göteborg på My DOG torsdag och fredag förra veckan och på torsdagen blev han 2:a Bhkl, fick CERT och reservcacib och på fredagen blev han BIR och fick CERT och CACIB.


New Born´s Frans


 Här en bild på honom som vår vän Lotta tog på honom. Han pratade med Lotta när hon tog bilden!!

Lottas tik Ding-Dong Ester blev BIR på torsdagen och fick CERT och CACIB, på fredagen blev hon 2:a Btkl. med CACIB. Grattis till Matte Lotta och uppfödare Eréne!!
Lilla VIP-Win´s Cleo Caramel ( Maja) som blev BIR-valp på fredagen! Grattis till Matte Eréne och uppödare Lotta!! Vilka underbara dagar vi hade!!

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jaha här finns du nu ja.... :)

Han är sååå fin din Frans. Ska bli kul att se hur det går på varje utställning, han kommer ju bara att bli bättre med åldern.

Kram

2011-01-14 @ 09:43:22
Postat av: Ida

Fin ny blogg! = )



Kram.

2011-01-14 @ 16:45:25
URL: http://www.idasaidas.blogspot.com
Postat av: Liz

Hej!

Ja det är lite pyssel med en ny hemsida. Synd på alla foton man hade men jag har backup från Zoomin om jag skulle villa ha korten och sen så har jag givetvis kvar korten på min dator.

Din sida blir jättefin.

Hoppas det går vägen denna gång med valpning.

Kram

2011-01-15 @ 03:38:05
URL: http://elsaochwilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0