Lilla slingan

I går var jag och hundarna i Stenstorp och gick lilla slingan med Heidi och Shih tzu-killarna Nero och Julius. Jättefint väder var det!




Nero och Frida


Nero och Frida springer på gärdet.



Nero, Frans och Julius


Här är Nero, Frans och Julius, dom tyckte det är lite för varmt så på slutet av slingan hittade badhundarna Felicia och Frida ett dike att svalka sig i.





Frida badar


Mmm vad skönt tyckte Frida fast det var inte så rent precis så det fick bli duchen när vi kom hem till Heidi.

Sedan fikade vi med blåbärspaj, kladdkaka och glass, gott var det och mycket hundprat blev det förstås!




Otho, Julius och Nero


Här är alla 3 Shih tzu killarna Otho i deras fina hus, Julius och Nero på gräset.

Tack för en trevlig eftermiddag med er alla!!

Ha en skön vårdag!!


Kommentarer
Postat av: Spanaren

Så mysigt och så kul att se att även dina hundar kan tjuvbada ler. Fast du är väl som jag ... ja, ja, det får väl gå då när glädjen lyser så ler

/kram

2011-05-10 @ 14:40:11
URL: http://spanaren55.bloggplatsen.se
Postat av: Cissi

Oj vilket vackert väder, det riktigt lyser vackert om bilderna :D



Svar; Tack så mycket, jag hoppas att jag kommer med :D

2011-05-12 @ 16:04:07
URL: http://creativelines.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack så mycket! :D Vi har mycket renar här uppe :)

2011-05-12 @ 20:44:13
URL: http://creativelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0