Jag har blivit med valp

Idag har jag blivit ägare till lilla VIP Win´s Jo-Jo Trix-Mix en helt underbar Jack Russell Terrier-tik!




VIP Win´s Jo-Jo Trix-Mix (Jo-Jo)


Hon är född den 9 april 2012 och är trefärgad.




Jo-Jo


Jag ska hämta henne i nästa vecka så får vi se vad Frans, Frida och Felicia tycker om henne.




Jo-Jo


Mums vad gott att tugga på sönderrivet papper




Jo-Jo


Det ska bli såå spännande och roligt!

Tack snälla Lotta och Kalle att hon fick bli min!!


Här regnar det som bara den ibland så man får passa på att gå ut mellan skurarna.


Ha en härlig sommarkväll!!


Kommentarer
Postat av: Janette

Hejsan!

Kul med en katt bland hermelinerna!

Lycka till med lilla Jo-Jo.

Kram Janette

2012-06-12 @ 09:38:07
URL: http://ww.sjobolyckans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0