Lidköping

I lördags åkte jag och Janette till Lidköping För att ställa ut våra hundar. Jag hade med mig Frans och Lottas Edith. Lotta stannade hemma hos sina små valpar.
Janette hade med sig Bullen och Holly.





Holly, Bullen, Edith och Frans


Här är hela hundgänget. Mina Systrar Lotta och Jonna var också där, såå kul de var att träffas!!

9 Dandie var anmälda och domare: Svante Frisk.
Frans blev 2:a BHKL med CK.




SUCH New Born´s Frans




Frans




Collector´s Crusader Edition (Edith)




Edith, Frans och jag



Tack för alla bilderna ni tog mina kära Systrar!!

Efter Lidköping åkte vi vidare till Tånga Hed för att sova över och ställa våra hundar på söndagen, SvTek.


Ha en skön kväll!!


Kommentarer
Postat av: Liz

Hej !

Grattis!

Jag ställde inte i Lidköping, väntar tills Vänersborg.

Ha det bra !

Kram

2012-05-08 @ 18:03:08
Postat av: Janette

Hejsan!

Tack för senast, det var trevligt i helgen!

Grattis än en gång till Frans resultat.

Det var verkligen trevligt att träffa dina goa systrar. Hälsa till dem från mig!

Ha det!

Kram

2012-05-08 @ 20:42:46
URL: http://sjobolyckans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0