Dandievalpar <3

I torsdags åkte jag och Lotta till Janette för att titta på Dandievalpar.
 
 
Sju stycken små sötisar finns hos dom nu och dom är verkligen så fina alla.
 
 
Vad skönt att ligga i gropen :-)
 
 
Så fina och busiga små.
 
 
Här är Jack Russell Terriern Steppen som nu är 5 månader.
 
 
Han är så snygg och mycket mysig kille som också är till salu.
 
Efter gott fika med rabarberpaj gick vi en sväng med mina hundar och några av Janettes, Steppen och Ginger.
 
 
Vi gick ner till sjön och alla hundarna badade utom Frans, han tycker inte om att bli blöt :-)
 
 
Så vacker och skönt det är ute nu och
 
 
alla hundarna var nöjda och glada. Felicia badar :-)
 
 
Frans och Frida.
 
 
Hela gänget.
 
 
Frida, Felicia och Steppen badar mycket :-)
 
 
När jag skjutsat hem Lotta efter denna trevliga dag så tog jag en bild på lilla Jo-Jo, Jill och Sivan. Jo-Jo har hittat ett mumsigt ben att gnaga på.
 
Tack för en mysig dag med era underbara valpar och dom andra hundarna!!
 
 
Ha en skön dag i sommaren!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilket härligt blogginlägg du gjort!! Visst hade vi det mysigt..underbara valpar, gott fika och världens sötaste JR valp som är till salu.. Kram Lotta

Svar: Tack! Ja verkligen en mysig dag vi hade med alla härliga valpar! JR valpen är verkligen snygg och så mysig :-) Kram!
Kennel New Born´s

2013-08-04 @ 00:01:47
URL: http://vipwins.n.nu
Postat av: Janette

Hej! Vi hade riktigt mysigt. Och det hade alla hundarna också! Fina bilder på mina små och de andra som badar!
Kram på dig M-L

2013-08-17 @ 23:35:59
URL: http://www.sjobolyckans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0