VIP-Win´s Molgan Af Frans

Det här är VIP-Win´s Molgan Af Frans när han var liten.
 
 
 
 
Hans bror Mellwin bakom honom.
 
 
 
 
Här är han trimmad för första gången.Så snygg han är! Hans Pappa är min hane SUCH New Born´s Frans och hans Mamma är Willows Miss Marple "Trulsa"
 
 
 
 
 
 
 
Så sööt!
 
 
 
 
Första utställningen och så medveten om att han är snygg :-)
 
 
 
 
Molgan kammad och fin.
 
 
 
 
Ser ni vad fin jag är :-)
 
 
 
 
På MY DOG 2012.
 
 
 
 
Molgan och jag i ringen, många som tittar på mig nu :-)
 
 
 
 
CERT och BIM.
 
 
 
 
Är jag snygg så här :-)
 
 
Foto Anders Nordengrahn
 
 
Och så förstås BEST IN SHOW på vår Club Show i Vadstena 2012.
 
 
Ha en skön söndag!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad fin han är.... så stort grattiz till ett så fantastiskt avelsresultat, till både dej och Lotta. Kram ♥

Svar: Tack! Ja han är verkligen snygg :-) Kram <3
Kennel New Born´s

2013-01-06 @ 18:37:20
Postat av: Lotta & Kalle

Visst är han underbar vår lille Molgan!!! Kram

Svar: Ja så fin kille! Kram <3 Kram!
Kennel New Born´s

2013-01-06 @ 19:29:07
URL: http://vipwins.n.nu
Postat av: Janette

Verkligen fint avelsresultat efter två fina avelshundar!
Bra jobbat!

Svar: Tack Janette! Kram <3
Kennel New Born´s

2013-01-06 @ 19:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0