Felicia har flyttat

Lilla Felicia har nu flyttat till min vän Kerstin
 
 
och hon har valt det alldeles själv :-) Hon har varit hos Kerstin lite då och då under en tid och hon har helst inte velat följa med mig hem igen när jag skulle hämta henne. Jag och Kerstin har känt varandra i 2 år nu och hundarna bara älskar henne speciellt Felicia. Hon hade så bråttom iväg och dom är nu två nöjda och glada tjejer :-)
 
Lycka till nu Kerstin och Felicia! Vi ses ju snart igen.
 
Mysig höstkväll önskar jag er!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad roligt att Felicia har hittat Kerstin!! Där får hon det jättebra. Både kärlek och god mat :)
Kram Lotta

Svar: Detta är så roligt :-) Kram
Kennel New Born´s

2013-10-03 @ 23:39:39
URL: http://www.vipwins.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0